2012. október 2., kedd

Thor frog

 Amikor először találkoztam az eredeti Marvel Thor béka figurájával, rögtön magaménak akartam, de sajnos nem találtam itt se képregényben, se figuraként, ezért elkészítettem a saját Thor béka figurámat; drótból, ingből s egyéb ruhadarabok szétkaszabolásából, cérnából persze, s a mini Mjölnirhez egész őskorszaki eszközökhöz nyúltam vissza: kő, bot, bőr. 
Íme: (de elébb a nehézkes angoltudásommal egy kis magyarázat, hogy az esetleges külföldi látogatóim is sejthessék miről van szó)

When I first saw this: http://geek-news.mtv.com/wp-content/uploads/2011/05/tumblr_ljy88jg5er1qfdq6jo1_r1_500.jpg -Thor frog -or it's original name: Trog- from an original Marvel comic's cover,
 I felt I WANT a Thor frog. But I couldn't find any comics with it or any figures about it, so I had to made my own Thor frog figure.
Yesterday I finally finished it, and today we (with my brother) tried to made some photos about it. So here are the pictures:


Itt kicsit olyan,mintha biológia órai boncolás előtt lenne kifektetve.



































Emoid.





2012. -hogyha nagyon konkrétak akarunk lenni, akkor nyárvégi kezdéssel, őszi befejezéssel
~R.R. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése