2014. november 16., vasárnap

Dragon age

 A közelgő Dragon age Inquisition megjelenés miatt tervbe vettem ,hogy gyorsan végigviszem mégegyszer a 2-ik részt s ha időm jut rá ,az első részt -Origins-t - is, összes kiegészítőjével együtt. Annak idején többszöri nekifutással indultam az Origins-ben, mire rátaláltam a számomra legmegfelelőbb karakterre s kasztra. Aztán az achivement-ek kedvéért végigpróbáltam majdnem az összes előéletet is, azthiszem egy még hátravan. Na de most, furamód inkább a második részről szeretnék írni.
 Mivel az első részhez képest a második rész sokkalta rosszabbra, gyengébbre sikeredett, ezért azzal sokkalta kevesebbet is játszottam. Annak idején kétszer futottam neki s végül személyes okok miatt egy mágus nővel vittem végig, nem mellesleg ezt a karakteremet nagyon utáltam. De most, felakartam eleveníteni az emlékeimet s egy rouge férfival újrakezdtem a második részt. Jelenleg a játék 2/3-án vagyok túl, de úgy véltem már most írnék róla.

 Origins: eredettörténetek, s végkifejletek sokasága, tipikus fantasy sztori visszatérő királlyal ,ármánnyal, szerelmi szálak kuszaságával s háborúval ,egy hős aki összehoz mindenkit, vagy ha akarod egy gyilkos, kapzsi szemét antihős is lehetsz.
 2-ik rész: inkább egy összekötő rész, mint egy teljesen önálló epizód, gyér történettel. Főként ugyanabban a nagy városban játszódik, folyton folyvást ismétlődő területekkel. A központi városon kívül elmehetsz barlangokba ,de érdekesmód mindegyik ugyanúgy néz ki, annyi különbséggel, hogy egyik-másik barlangban levannak zárva bizonyos utak. Nem tudom miért, de úgy tűnik főhősünk ,Hawke eléggé fontos karakter lehet még a későbbiekben, majd az Inquisition játszása során kiderül. A társaid itt is kellőképp szerethetőek, bár mindenkinek megvannak a maga kedvencei. Én például nagyon kedvelem a fehérhajú elf férfit, Fenris-t ,mert jól néz ki, dögös, de nagyon idegesítő az állandó emós viselkedése. Merrill is nagyon kedves a maga módján, de ő is görcsösen ragaszkodik bizonyos dolgokhoz. Kicsit, mintha túl szűklátókörűek lennének az itteni karakterek.
 Az Origins-ben felbukkanó s társaddá levő Zevran cameo szerepe valami vérlázítóra sikeredett, ugyanis annyira csúnyára lett megcsinálva, hogy elsem akarod hinni, hogy ez ugyanaz a Zevran.

 -közben a fene egye meg,de játék közben mindig jönnek a gondolatok ,hogy erről lehetne írni, de most hogy leültem s nekiláttam ,nem jut eszembe semmi értelmes hozzáfűznivaló. Na mindegy-



Ami tetszett, hogy ebben a részben is lehetett kutyád. Amikor először játszottam ,akkor nem volt.




A románcolt társad beköltözhet hozzád (legalábbis ha Merrill az)



Bájos idill, néha úgy érzem az összes menekült nálam lakik. (kedves vagyok s befogadom őket) 




S végire az emós Fenris.


Akinek még a személyes küldetése is ilyen:



 Összességében szórakoztató egy játék a maga módján, órákat vett el tőlem, napi 18-at, pedig messze nem a legjobb játék, mégis, a társakkal való románckodás sokszor mulattató tud lenni.

 Elnézést a gyenge irományért, inkább a magam kedvéért íródott ,majd szeretnék egy hosszabb, összeszedettebb, normálisabb bejegyzést is írni, ha megjelent a Dragon age Inquisition. Amiről egyébként mindig ez fog eszembe jutni: https://www.youtube.com/watch?v=vt0Y39eMvpI



-R.R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése