2014. november 27., csütörtök

Lineage II

 Szegény játék, hogy nem ismerhettem Fénykorában, így csak a sok régesrégi s jó elbeszélést hallom róla, de sajnos kipróbálásakor csalódnom kellett benne, ugyanis rendesen tönkrelett téve. De nem baj, lehet hogy lassú és ellett rontva s inkább nevezném Lineage III-nak (mert ha az eredeti játék sokkal másabb volt, akkor a sok változtatással a nevét is megváltoztattam volna) de reménykedek benne, hogy lesz ez még jobb is.
+ Tetszik a régiessége s ebből adódó egyszerűsége,hogy gyorsan s könnyen összedobhatunk olyan karaktereket, akiket bármikor újraalkothatunk, mindenféle "milyen fokban is görbült az orra?" kérdések nélkül (egyedül ,mint mindig, a névválasztás az, amivel igazán meggyűlik az ember baja ,hogyha nincsenek állandó, visszatérő karakter nevei a raktárában)
 - ugyanakkor bosszant az irányítása, mert én más játékokhoz szoktam s számomra itt az egér pont fordítva működik, illetve gyakran meggyűlik a bajom az ellenség kijelölésével is. A fejlődés (most még?) eléggé gyors, a rengeteg buffnak "köszönhetően" nincsen igazi harc s kihívás a szörnyek stb.-k legyőzésében ,illetve monotonnak tartom a küldetéseket, lehetnének változatosabbak is, úgy érzem mást se csinálok ,mint kattintgatok ,ami, mint fentebb említettem ,nem megy egykönnyen nekem a számomra fordított irányítás miatt. De mindezek ellenére mulatságosnak igérkezik és bízok benne, hogy beindulnak az események a későbbiekben.





-R.R.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése